Aysegull33 Kızlar az once lavabodan çıkınca peceye bi sildim cok cok az kahverengi sumuksu bisey geldi yani agrim falanda yok ama nişan mi acaba bu arada 37+3 üm dogum basliyor demek mi yani napmam lazim sizce
MasalAlparslanMom Aysegull33 başıma gelmedi ama illa şimdi cvp veren olur. Benimde önceki Doğum hikayelerinde okuduğum kadarıyla bahsettiğin şey nişan
Seliminbusrasi Akintida olablir ama doktorunu arayip sorabilirsin . Eğer doğum basladiysa sancilarinda gelmesi gerekmiyomu sonuçta .icin rahat etmiyosa bi acile git bakalim
Aysegull33 Yani okudugum kadariyla sancinin baslamasi gerekiyormus ortada bisey yok daha bakalim nisan geldikten bi kac gun sonrada olurmus bi kac saat sonra da beklemedeyim simdilikk ayy nasil heyecanli bisey anlatamam 🤰🏻🙈😍içim pır pır ediyor resmen