merhaba anneler. Ben ilk kizimi sezaryan dogumu ile yapmisdim kilosu cok oldugu icin. simdi 2 ci ogluma hamileyim 14 haftasindayim, simdi ise normal dogum istiyorum ama korkuyorum cunki sezaryanda agrilarim falan cok oldu ve ustunden 3 yil gecdi doktorlar yani tavsiyye etmiyo normal doguma anneler boyle durum hic yasadinizmi ? nasil bir oneride bulunursuz? 😍☺️