Mizgin2020 Merhaba kızlar bu sabh adet gördüm tavsiye edeceğiniz en iyi olan ovulasyon testi markası nedir acaba benle paylaşırsanız sevinirim
Elfynsmr Mizgin2020 ben laboquick 50 li paket aldım internetten canım onunla hamile kaldım yanlış diyenler var ama bende gayet doğru sonuç verdi
CeyhunMelikeMislina Mizgin2020 canım instgramda birgebenıngunlugu sayfası var ordan alabilirsin Ebru Ceylan önce ALLAH sonra Ebru ablanın testini takip ederek gebe kaldım 🙏
yumukeller Mizgin2020 labaquick marka kullandım ben 5ay denemiştik olmamıştı. 6. Ayimda ablamın tavsiyesi ile onu kullandım ve o ay hamile kaldım 😊 darısı tüm isteyen kadınların başına inşallah 🤲
Happybsrn Mizgin2020 aa adet mi oldun hayırlısı ben laboquıck testi kullanıyorum gayette memnunum ve daha uygun diğer testlere göre 👍
Mizgin2020 CeyhunMelikeMislina kendi testini satmaya ara vermiş surelab kaset şekli olanı satıyor surelab markasına da güvenmiyorum fazla
yumukeller Mizgin2020 streste yapma ama o da çok önemli inşallah en kısa zamanda sağlıkla hamile kalırsın 😊
Dayeolmak https://hizliresim.com/pc5i9A bu da dün yumurtlama resmî 🙃 ama bugün silikleşti sebebi nedir yani dünki test silikleşti
Happybsrn Mizgin2020 doktora da git ama bırakma ne kadar uzatsak o kadar stres belki vesilemiz doktor da🤣
BugsBunny Mizgin2020 Laboquick. Doktor takibi ile eş zamanlı yapıyorum doğru sonuç veriyor. Gebe kalamadım o ayrı.