Günaydınlar, 14. günümdeyim sabah testim silik çıkmıştı fakat 1-2 saattir kasık ağrısı yaşıyorum ve çok sıcak hissediyorum tekrar test yaptım piki yakaladım. Geçen ay 14. 15. günlerin her ikisinde de pik devam ediyordu fakat testim bittiği için çatlamayı görememiştim. En son 12. gün değerlendirdim. Zamansız hareket edip sperm sayısını azaltır mıyım diye çok endişe ediyorum. Nasıl bir planlama yapmalıyım sizce?