Berraaaa Kızlar hepinize merhaba saçlarım çok dökülüyor sizinde öyle mi eğer öyleyse ne gibi çözüm buldunuz? Şimdiden teşekkürler 😊
prensmusta Berraaaa kaçıncı haftadasınız?ilk 3ay aşırı dökülme oluyor,daha sonra dökülme bayaaa bi azalıyor,hatta gürleşiyor ama doğum yapınca tekrar dökülecekmiş,hormonlarla alakalı ne yaparsanız yapın dökülecek🙄
Tazeanne0 Berraaaa bende müzdaribim bu konuda bir çözüm bulamadım hiçbir şampuan iyi gelmiyor üstümden topak topak saç topluyorum valla başımda saç kalmadı 😅 annelik böyle işte her şeyini feda ediyorsun kurban olsun bebeğime napim 😅
mukaddesmasal benim ilk gebeligimde ne saç dökülmesi nede killarim geliyordu çok rahattim bu gebeligimde saclarim inanilmaz dokuluyor her taraf sac temizliorum topluyorum ayni ama killarim gelmiyor bunda da bende bilmiyorum ne yapacagimi
mukaddesmasal Berraaaa önceden esimin kılları idi şimdi benim sacimdir saç yüzünden hergün temizliyorum yoksa evim temizdir