Arkadaslar Merhaba ,
Şu an 31 +1 günlük hamileyim ancak ultrasona göre 33 haftalik görünyorum, doktorum adet tarihine gore cocugu alicaz dedi yani 29 ocak dedi ama hesapladigimda ultrosona gore 29 ocakta 42 haftalik hamile oluyorum ,39. Haftamda 9 ocaga geliyor ,kız bebek buarada ,anlamadgm şey cocugun 29 ocaga kadar beklemesi normal mi bana fazla beklemis oluyo gibi geldi çünkü.