Kızlar merhaba bugün 40 haftalığız ne ağrı ne sancı hiç bir belirtim yok açılmam da yok dün kontrole gittik doktorumuza suyun sınırda azalma var dedi pazartesi tekrar kontrole çağırdı sizce beni 42 haftaya kadar bekletir mi yani kendi sancımın gelmesini yoksa sezaryen mi olurum🤔 kendi sancımla normal olsun istiyorum ben 🥴