Ozzzzz_ kasik agrim vardi ama zaten adetim cok sancili geciyor diye cok da umursamadim sonra agriya dikkat ettim farkli bir sanciydi , yorgunluk ve uyku halinin olmasi hemde icime dogdu sanki sabah 8 de yerimden firlayip test yaptim shimdi dushunuyorum da neden oyle yaptim hic bi fikrim yok