meliha_gizem Deletedmom59 biz oğluşumuza eski türk isimlerinden Teoman koyacağız☺️🥰 herkes aynı isimleri koymaya başladı büyüdüklerinde o nesil hep aynı isim olacak diye düşünüyorum 🙄😁
Arzuoguz Deletedmom59 oğlum olacak Ömer Baybars koyacağım inşaAllah Ama kızım olsaydı buğlem koyacaktım ☺️☺️🌸
Zeynep_cagdas Ben klasik isimleri seviyorum, bazı yeni nesil isimleri çok zorlama buluyorum. Güzel olanları da var elbette. Erkek ismi olarak Ömer, Ömer Faruk, Mehmet Akif, Yusuf, Mehmet… En sevdiklerim arasında.
Hann Ben Ayşe ismini çok beğeniyorum. Annem, babaannem, yengem, teyzemin kızının adı Ayşe. Ayşe bolluğu var bizde olmasaydı kızıma koymak isterdim bu ismi
Akgl06 Oğlumun adı buğra şuan 2. Hamileyim kızım olacak ismine belinay karar verdik ama tercihlerimiz arasında elizan eflin buğlem vera meva vardı
Didi6 Akgl06 Belinay ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Dilaraa06 Akgl06 belinay bence çok güzel diğer yorumu gördüm canım çok emin gibi konuşmuş arkadaş ama sen yine araştır bak, ki arastirmissin zaten herkese kulak asma internette yazan herşey doğru değil 🤗
Elifyali Didi6 siz nerden buluyorsnz anlamlari… Kesin bilgi iceriyor yani… O kadar guvendiginiz bir sayfa sanrm… Isimle ilgili her posta inn geecek anlamı o degil iyi arastr gbi yorumlar yapıyorsnz merak ettm siz nasil bu kadar eminsinz
Akgl06 Didi6 Didi6 araştırdım canım belinay ismini kız çocuğuna koymakta hiçbir sakınca yokmuş kız kardeşim 5 yıllık ilahiyat mezunu oda araştırdı öyle biley yokmuş
Bilge6363 Deletedmom59 Canım 19 haftaligiz ama cinsiyetimiz belli dehil henüz sormadik. Ama Kız olursa Amine Erkek olursa ya Ertuğrul,yada Cengizhan. Cengiz kayinbabamin ismi bu arada☺️😘
Fatmaaygzr Biz de minik oğlumuzun adını Yağız koymaya karar verdik. Ben ikinci ismi de olsun Kuran’da geçen ya da Allah’ın isimlerinden biri olsun istiyorum O yüzden Yağız Kerim olsun dedim ama bakalım sonunda ne olacak😅
Elifyali Akgl06 aaa olur mu hiç didi kullanicisi cok daha iyi biliyorms emin konustuguna gore…. Yani dogru degil onn yaptığı isimle ilgili her postta öyle yorum yapıyor…. Sanki biz hic arastrmyrz ya da Bi yerde okuyup hemen karar veriyoruz…. Belinay cok guzl bir isim… Saglikla kavsmak nasip olsun bebisinize… 🙏
Babyclk Ben Çetin Ateş koydum oğlumun ismini. İleri de 10 tane Ali nin arasında farklılık olur😂 Zorlama yeni nesil isimlerini beğenmiyorlar ya bazı annelerimiz 😂
Akgl06 Elifyali teşekkür ederim canım cümlemiz inşallah🤲🏻 Ben gereken araştırmalarımı yaptıktan sonra kimin ne dediği pekte Umurumda olmuyor internette gördüğümüz herşeye inanırsak ki vay ki vay ne halimize oda kendince bilgi sahibi görünmek istiyor herhalde her isimli posta yazıyorsa madem