Msltms kafaya takmadığınıda inanın daha kolay bir Doğum oluyor. Ben 40+5 de suni sancıyla kızımı dünyaya getirdim. Normal sancı nasıl bir şey bilmiyorum ama suni sancı çok kötü diyenlere hiç aldırmayın. Normal sancı ne kadar acıyorsa suni de o kadar bence, daha fazla değil yani. Ben kafam inanılmaz rahat gittim ve 4 saatte doğurdum. Suyumu doktor patlatmıştı o zamanda sıcak bir su gelmişti. Çok rahat olun, bolca dua edin ve sancı gelince bolca nefes alıp verin. Gerisini Allah’ın izniyle başarıyorsunuz. Sağlıklı sıhhatli olarak bebeğinizi kucağınıza alırsınız umarım 💙