ayse93 Kızlar merhaba internette görmüştüm 2 li tarama testinin çıkan değerlerine göre cinsiyet tahmin ediliyormuş doğru mu ?
Kahvelim_ ayse93 canım bende pazartesi gideceğim öncelikle sağlıklı olsunlar da bende cinsiyeti merak ediyorum söyleyen doktorlar söylüyor eğer ki oluştuysa tahminde bulunuyor.. bir de bi değer varmış ona da bakıp anneler yorum yapıyor ama hayırlısı 🤗
meliha_gizem ayse93 2li tarama testinde doktorumuz net olmamakla birlikte cinsiyetini söyledi. Sonra bizim utangaç oğluş 5.ayımıza kadar göstermedi😂 ama 2li tarama testinde söylediği ile aynı çıktı. Belli olabilir yani🤗
Ozge20ulu ayse93 ayse93 geçen hafta oldum ben ikili taramayı ufacık bı çikolata atmıştım azıma bitter 😂 çikolata yiyince hareketli oluyor gosteriyo demişlerdi, doktor kız gibi büyük ihtimalle ama 3hafta sonra daha iyi belli olur dedi😂
Fatma12345 Yok ben Perşembe günü girdim ikili teste cinsiyetini sordum şuan erken 3 hafta sonra bnrt belli olur dedi bu haftalarda yanılma payı çok yüksek dedi