minnikanne Merhaba.10+2haftalık gebeyim su gibi akıntı geliyor öyle yoğun değil ama iç çamaşırımı ıslatıyor idrarda enfeksiyonda çıkmadı bu normal mi ilk gebeliğim acaba bende bi sıkıntı mı var