masallarin kizlar sadece silinince hafif pembemsi islak kan geliyo kese + yolk kesesi gozuktu proluton vuruldum doktor kese etrafinda bi kanama gormedi ama cok endiseliyim varmi bole yasayip hamileligi saglikli ilerleyen
glnzem masallarin benim doktorum kırmızı veya pembe kanaman olursa mutlaka gel demişti. Bence sizde bi gözükmelisiniz.
archmom masallarin canım merhaba benimde oldu. Hatta bir süre sonra kırmızı regl gibi kanamada geçirdim o pembe leke sonra kahverengiye döndü bir süre devam etti. Doktorum bana progestan basladı . Suan 14. Haftadayım gebeliğim sağlıklı . Merak etme . Ama doktoruna durumu haber ver . Gelişmeleride paylas . Korkama bu haftalarda çogu kişide oluyor .
masallarin archmom cnm cok icimi rhtlattin tuwalete gitmeye korkuyorm resmen doktor ultrasonda kesenin iyi oldugunu kanama gozukmedigini soledi damarlar genisledigi icin olur bole kanamalar dedi proluton depot igne wuruldum 2 kere
archmom masallarin merak etme canım herkeste oluyor. Bak ben 14 hafta oldum sende atlatacaksın bu günleri . Bol bol dinlenmene ve hamileliğin tadını çıkarmaya bak canım ❤️Bebişlerimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım insallah