Zeynep5353
Onu bilmiyorum Canım yani aylık değilse tabikide değmez ben gittig. dan 1 aylık+2 gebelik t.+ultra gebelik 65 e almıştım aynı ürün n11 de 55 TL idi en son .. Ben bilmiyodum bu Ovulasyon testini falan Ebru ablanın videolarını izleyerek ona instagramdan soru sorarak bişeyleri aklımda belirledim. Yani mesela benim adetim düzenli değil yumurtlama zamanı 3-4 damla kan geliyodu bunu bilmiyodum ve korkudan o günleri falan kesinlikle değerlendirmedim gittiğim doktorlarda bişey demeyince şimdi testlerimi yapıyorum takıldığım merak ettiğim yerde soruyorum sadece 😊