Bgs Esmaa23 hayır kesinlikle doğruluk payı yok bende tutmadı 🤣 kesem çok düzgün ve yuvarlıktı ama oğluşum oluyor 🙏
Sedaaa1608 https://imgyukle.com/i/I7bVw6 şimdi bu bebek ne oluyor benim ilk bebeğim kız ve yuvarlak bu ise fasulye şeklinde
esraizmirli Sedaaa1608 normalde erkek hani öyle diyolar yani ama benim yuvarlak hemde tam yuvarlak oğlum olacak☺️
Zlm-92 İlk kese oluşma görüntüsüne göre bakılıyor diye biliyorum bende. yani 5-6 haftalıkken bebek oluşup büyüdükçe kesenin şekli değişiyor çünkü. Benm ilk çocugumda fasulye şeklindeydi kese oğlum oldu. İkincisi yuvarlak bakalım cinsiyetimiz ne olacak ☺️
Esmaa23 Zlm-92 kafam karıştı öyle olsaydı doktor ilk kontrolde söylemez miydi cinsiyeti yada herkes öyle öğrenirdi ileri ki ayları beklemez di 🤦♀️
MeliSeliMelih Esmaa23 keseye göre 7 ve 8.haftalıkken bakılıo benim kesem 8 haftalıkken fasulye gibiydi erkek olduğunu öğrendik 9.haftadan sonra bebek büyüdükçe kese bambaşka şekillere girio
MeliSeliMelih Esmaa23 hayır hiç sormadım ki zaten doktora bu tarz sorular sorduğunuzda cevap vermez onlar her şeyi bilimsel açıdan inceliyorlar ve genelde de 16.haftaya girmeden cinsiyet söylemiyorlar çok da haklılar yanılma çok oluyor çünkü
MeliSeliMelih Esmaa23 yolk kesesi zamanıysa ilk haftalarda aslında doktorlar cinsiyetin ne olduğunu anlıyorlar ilk haftada ben 12.haftada doktoruma sormuştum ilk haftadan beri bana gelseydin yolk kesesine göre bi tahminde bulunurdum ama 16.haftayı beklicez dedi
Zlm-92 Esmaa23 kesinliği yok tabiki bu bilgilerin ama internetteki açıklamaya uyuyordu benimki ( (erkeklerin kesesi fasulye şeklinde olur diye ) ortada bebek yokken sadece kese varken cinsiyet söylemezdir doktorlar mantıksız olur ☺️