Nrcnnn canım ilk doğum benim için kolay geçti sezeryandı bilinçli değildim. Bunda da bilinçli olunca çok stres yapıyorum açıkçası. Oğlumda aslında çok iğne yedim özellikle düşük tehlikem vardı onların iğnesi çok ağır. Cesaretim vardı galiba şimdi o yok malesef.