Gizemselcuk canım mart ayında bende adete 4 gün kala test yaptım silikti baya sonra tam adet günümde adet oldum doktorum kimyasal gebelik olarak adlandırdı aslında birçok kadın yaşarmış ama test yapmadıkları için anlmazlarmış 4 gün kala betam 5.25 di iki gün sonra tekrar bakıldığında 2.17 ye düşmüştü umutsuzlandırmak istemem ama düzenli beta artışı herşeyi gerekir çizgiye bakma çok da