sumeyyeblbn ben de bir hafta önceye kadar hamileyim sigarayı nasıl bırakıcam diye yazıyordum buraya, günde paket bitirdiğim oluyordu içtikçe içen biriydim, ilk önce kent white içmeye başladım en hafif olan sigaradan, eşim de içtiği için zor oluyodu bırakmak bir gün oturdum sinirden ağladım bana yardımcı olmuyorsun sen içtikçe benim de canım istiyor içmeyince sinirlerim bozuluyor diye o da Allah razı olsun artık evde içmiyor ben de paket almıyorum yoksa evde sigaranın olduğunu bildiğim zaman içesim geliyor tamamen evden çıkardım ayrıca artık sanki sigara tamamen kaldırılmış alma ihtimalim yokmuş gibi düşünüyorum, bir de baktım mesela burda o kadar çok anne olmak isteyen arkadaşımız var ki başkasının dört gözle beklediği yıllarca aradığı şeye ben sahip olmuşum neden kıymet bilmiyorum diye düşündüm, iki üç gündür tek bir sigara içmedim kendiliğinden oldu yani kendini kısıtlayacak bir şeyler düşün.