Ocall tabiki Rabbim size bağışlasın bende kullanıyordum şeker ilacı endokrin doktoruna çıktım o öyle dedi biz tavsiye etmıyoruz ilacı inisülin veriyoruz dedi babada kadın doktorum vermıstı ona söyledım tmm dedi tabi doktora uymak gerek sadece şeker ilacı için demıslerdi bana hem diyetisyen de söyledi kullanmayın diye benm de düşük tehlikem vardı ama Protestan ve iğne vermıstı doktor korkmayın sorarsınız olmadı