incikinannesi Edakuz58 Ben 11. Haftada gittim çıkıntı gördüm dedi 13 de erkek dedi dün gittim tansiyon sıkıntım olduğu için sırtı dönüktü o kadar karnıma vurdu doktor dönmedi göremedik 😅
Ylzozprn Ben 13te gittim büyük ihtimal kız dedi baska bir doktor 2 hafta sonra kontrolum var kendi doktorumda 16 olacagim o zaman kesinlesir insallah
Meva_54 Bizde 15 haftalik olduk şükür .. 2 gündur alttan ara sira böyle saniyelik agrilar vuruyo .. geciyo .. başka bi sıkıntmz yok şükür .. doktrda herşey yolunda dedi zaten.. 😇