Allah içini ferahlatsın senin için dua edeceğim. Kötü düşünmek için erken gözüküyor.Herşeyin bir çözümü vardır. Her zorlukla birlikte bir kolaylık da vardır. Dua edip iyi düşünüp tedavi olmak en hayırlı yol. Başımıza ne geleceğini bizler bilemeyiz ki, bu konuda teslimiyet çok önemli, Allah içini istediklerini biliyor, vermiyorsa muhakkak senin için hayrı vardır, istediklerini Allah’tan istemeye devam et 💜💜 eminim herşey yoluna girecek 💜💜