Tanıdık olmadığı sürece söylemiyor lar cnmm bana 12 de kızın olcak dediler oldu şuan da 3 yasında sımdı yine gebeyim kız dedi 12 17bhaftalik kızım olcak yine çok şükür hem demişimdir bir kıza bir kız kardeş şart diye dualrim kabul oldu doktor tanıdık hatta hastane herkes tanıdık ondan söylediler 🙏☺️