Merhaba Kizlar bugün 37+3 olduk ama hic acilmam yok normalde erken dogum riskim vardi ( rahim agzi yetmezligi ) acilma olmusdur biraz diye doktor gittim ama yok doktor bol bol yürüs yapmami önerdi baska neler yapabilirim ? sizler neler önerirsiniz ? ☺️