ilk gebeliğimde 90la hamile kaldım 103le normal doğum yaptım, zorlukları nefes darlığı, çarpıntı, uyku sorunu, bide son aylarda gebelik şekeri çıktı onuda diyetle halletmeye çalıştım onun dışında bir sıkıntı çekmedim elhamdülillah sağlıklı şekilde kucağıma aldım çocuğumu şimdi 87 kiloyum 11 haftalık hamileyim inşallah bu bebeğimede sağlıkla kavuşurum. Rabbim sizlere de hayırlı doğumlar nasip etsn 🌸