Momayse amin benim 18 gunluk oldu bebegim, dogdu cok sukur, sizede nasip olur ins sag salim kucaginiza almak, kimseyi kabul etmedik, cocuk doktoru esimi uyarmis zayen, ama malesef fena bir kaynanavar basimda, onun evinde okula giden torunu yasiyor, okula basladi, okula baslayinca gorismeyelim dedim inat gibi sabah aksam bizde, lohusa halimle cok uzdu beni devamda ediyor, hergun agliyorum sinirden, laftan anlamiyor, yuzune tukursen yarabbi sukur dicek