DilarAykut Kızlar geceden beri bacak ve kasık ağrısından duramıyordum şimdi de beni uyandırdı mahfoldum kasıklarımda yürüdükce çömeldikce açılan ama durunca geçmeyen şiddetli bi ağrı var sizce doğum sancısımıdır sancı illa bele mi vurur belimde fazla ağrı yok
Mernana DilarAykut canım benim tam bilgim yok ama tüm gece uyutmayan hafif ağrım karında sertleşme vardı bendede. Tuvaletten çıkamıyorum anlamadım neyin nesi doğuruyormuyuz acaba bende 36+3 haftalığım
Ozdmrkbraa DilarAykut 35+2 yim benim de sancılarım oldu dün doktorumu aradım eğer ki sancıların dinlenince geçmiyor azalmak yerine artıyor yada sürekli devam ediyorsa bi acile gel kontrol edelim dedi sizin haftanız da gelmiş neredeyse bi doktora gidin en iyisi
sukayhanacar DilarAykut kuzum benim nişanım geldikten sonra düzenli ağrılarım başladı ve bele vurmadı hiç hep karnımdaydı adet sancısının daha ağrılısı gbi düşün. Dk say düzenliyse girmesi doktoruna hbr ver
DilarAykut sukayhanacar yok düzenli değil di yürüdüm biraz sguat yaptım ama ağlattı beni ağrı ilk 10 dkk sonra hafifledi şimdi yinr biraz var gibi ağrım 😔
sukayhanacar DilarAykut düzensiz başlamış o zaman canım. Bi ılık duş al uzan sol tarafına şiddetlenmeye başlarsa saymaya başla dakikaları
DilarAykut sukayhanacar canım geldim hastaneye doktorum yatış verdi yumuşama varmış suni taktılar ilk normal deniycez sonra olmazsa sezeryana döncez dua edin bol bol 🙏🏻☺️
sukayhanacar DilarAykut sağsalim dilay’ına kavuş kuuzum. Hakkında hayırlısı hangisiyse o olsun canım. Haber ver bana mutlaka. Güzel haberlerini bekliyorum♥️♥️♥️