zeynos07 Merhaba hanımlar :) Ben 35+1 günlük hamileyim, bugün kontrole gittiğimde bebeğim ultrasonda 37+5 göründü, kg 3.200 normal doğum düşünüyorum ama korkuyorum erken gelmesinden benim gibi olan var mı ? Tahmini ne zaman doğururum bu sonuçlara göre 🤰🏼
Nurhan88 zeynos07 canım bende 35+0 da gittim 3150 dedi kilosu sadece normal Doğum olunca Bebek iri olunca daha zor oluyormuş benim sezaryen zaten 38+5 de alıcam dedi ama önden gidiyor diye daha etken alıyım demedi yani
Busra34ybg zeynos07 benim arkadaşım da 35 haftalıkken bebek önde diye neredeyse doğuracaktı ama bebek kendi gelmek istedi doğum kanalına girerek iğne falan verdiler 36. Haftaya kadar anca durdu doğum yaptı ama bebek 38 haftaya uyumlu olduğu için kuvöze bile alınmadı
Tugce1450 zeynos07 Vala benımde oyle ıkı hafta onde 34 haftalıkken 3 kıloydu bana doktor dort kıloyu gorurse sezaryan onerırım dedı baska bsey demedı bakalm bu kontrolumde ne dıyecek
Tugce1450 Nurhan88 herlde sezaryan olunca en fazla 38 hafta 38+5 e kadar bekletıyorlar galıba, benım bebegın kılosu dan sezaryan olma ihtimali varda merk ettim
Nurhan88 Tugce1450 aynen canım Bebek çok iri olunca sezaryene alıyorlar normal Doğum zor oluyormuş 38 den sonra alıyorlar 38+5 de alıcak beni doktorum Cuma günü netleşecek tam günü benim ilk doğumum sezaryen zaten o sebeple bebeğin kilolu olması sorun değil dedi
Knme @zeynos07 bende 35+4 üm ama bugün 37 göründü ultrasonda 3050 gr dedi istersen vitamin ilaçlarını bırak dedi sezeryan ama dedi 6 kilo olsada alırız sonuçta ben sana ağırlık olmasın aşırı nefes darlığı kaşık ağrısı olur diye ilacı bırak istersen diyorum dedi ama ben kullanmaya devam ediyorum bilmiyorum niye yoksa böyle şu an olduğu gibi sürekli lavaboya kalkıyorum ve bel ağrısından zor uyuyorum maalesef 🙈🤗
zeynos07 Knme aynı bende o durumdayım maalesef ağrılar kramplar erken gelecek gibi de hissediyorum inşallah hayırlısı olur vaktinde gelir bebeklerimiz 🤲🏻