Benim de 2. Hamileliğim 24+0 haftalık bende de aşırı bel karın ve kas ağrısı var dün doktora gittim doktor olacağını Elimden geldiği sürece bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi artık yavaş yavaş normalmiş bu ağrıların olması şuan bel ve karın ağrısından uyuyamıyorum 😞