Efmavi burada biri bana iğde ye demişti o rahatlattı biraz. Bir de bal ve azıcık kuru zencefille çay yapıyorum o da iyi geliyor. Sarı kantoron içiyordum sabahları midem çok bulanınca bıraktım o da iyi geliyordu. Rennie şurup içiyorum hepsini gün içinde yapıyorum biraz daha iyiyim ama daha 13 hafta da mahvoldum ileriyi düşünmek istemiyorum