uykusuzbirben hanımlar mrb. 23 haftalık hamileym ve bi kızım olacak rabbm nasip ederse. ben hep insanların ismiyle yaşadığına inanırım nedense o yüzden kızımın adını DEVA koymak istiyorum. sizce nasıl?
Nursahcan uykusuzbirben evet canım adı ile yaşar inşallah cok güzel bi isim öle cok da duymadım nerdeyse hıc duymadım gıbı benım ıcın ısım cok onemlidir cok guzel bı isim