Kızceler 37 haftalık olduk ama gelişim 2 hafta geriden ama normal sınırlarda dedi doktorumuz ve suyu sınırda dedi haftaya olmazsa yarış vereceğim dedi kilosu da 2650 iri bi bebek değil dedi gelişim içim su için fikir istiyorum daha da azalır mı Doğum ne zaman olur ☺