Minos_gh2010 evden çalışıyorum ben de eşimden başka kimseyi görmüyorum, her gün hava almak yürüyüş yapmak için bi saat bahçeye iniyorum bu kadar, ailem desen uzakta, ha bu arada tip 1 diyabetim acayip korkuyorum covide yakalanmaktan onun için bu kadar izoleyim ama akıl sağlığımı yitirmekten korkuyorum :/ daha yolun başındayım aylarca nasıl dayanıcam bilmiyorum