kubraninevi ben en altan beri çay ve türk kahvesinden kısmadım her gün içtim, filtre kahve de sizin gibiydim önceden günde dört kupa bile içerdim ama azalttım. En başlarda çok canım da istemedi haftada birkaç kere içtim ama demleme olanlardan, sonradan daha sık da içtim bir şey olmadı. Abartmadıktan sonra bir şey olmaz