SeldaSngl Nerden , hangi marka aldınız acaba kızlar ? Çoğu kişi banyo seti çok kullanılmadığı için uygun fiyatlı olanları tavsiye ediyor siz ne dersiniz ??
Babyy1S SeldaSngl bencede. ben A 101 den almistim 16 haftalikken 37.50tl verdim set haline cok da güzel yani cok pahallı olması gerekli degil
rodin123 SeldaSngl valla diğer arkadaş gibi seti ablasindan kalma a101 den almıştım 40 civarında tutmuştu hepsi sadece diledi yoktu sana tavsiyem bu ince olanlar varya filesi standart olanlar onlardan al diğer süngerli olsun çocuk rahat olsun dersen de onları yikasanda içinde bakteri ürüyor sıkıntılı iyi silemiyorsun ondan bu 3 bucukcularda da satılıyor tek tek de alsan olur set.yaparsin böyle büyük magazalara gidip daha fazla para verme 3 buçukcularada en fazla 50 verirsin
Esraa16 SeldaSngl babyjem markası hepsiburada indirimden 80 liraya aldim baya kalın plâstik için de su varken kıvrılan bi plastik değil hem gri renk aldım unisex olsun diye aynısı e bebekte şuan 120 tl
SeHer1909 Valla a 101 candır , şok a da gelmişti bebeğim 4 aylık olacak doğdugundan beri döneee döne kullandım hala da devam kovası küveti her şeyi ordandı . Çok para vermeye gerek yok hepsi aynı işi yapacak
Ozgglt_ Bende şoktan aldım bi kaç ay önce dışı figürlü o kadar güzel ki bende totalde 45-50₺ civarı aldım net hatırlamıyorum bayada sağlam bişey