adetim 2 gun gecikti bugün kan verdim negatif cıktı eve geldim 2 saat sonra falan peçete koyu kahve hafif kanla beraber battı çok azdı pet koydum adet olmuşum diye saat gece 2ye geliyor sadece 3 4 damla koyu akıntı şeklin de pedi batırmış o kadar sildiğimde de kan değil yine koyu akıntı hafif geldi ilk defa başıma geliyor anlamadım en ufak adet sancim vs. hiç yok neden olmuş olabilir acaba