gmzcvk kan vermiştim bir ayı geçti değerlerim biraz düşüktü kanım özellikle hemen düzenli vitamin ve kan ilacına başladım halsizliklerim vardı hatta gitti onlar şükür ama acaba vitaminden mi dediğiniz gibi … şeker de geldi aklıma ama açlık ve insülin direnci değerlerimde normal çıktı geçen hafta .zırt pırtta aile hekimine gidemiyorum virüsten dolayı 😢