Merhabalar. İlk defa böyle bi platformda birşey paylaşıyorm. Yardımlarınızı bekliyorum😇
Evlendiğimizden beri çocuk istiyoruz eşimle. Hiç korunmadık. 10 ay içinde 2 biyokimyasal 1 düşükle sonuçlanan gebeliğim oldu. Araştırdığımızda eşimde varikosel tespit edildi. Hemen ameliyat oldu. Şimdi 3 ay geçti üzerinden. Herşey Allahın elinde ama tadbir amaçlı biz hala korunuyoruz. Sizce 6 ayı beklemeli miyiz. Ve yeniden test yaptırmaya gerek var mı. Test yaptırsak içimiz daha rahat edecek gibi ama bi yandanda test yaptırsak artık daha neyi değiştirebiliriZki diye düşünüyoruz. Bu konuda tecrübesi olan varsa yatdım eder misiniz?