Esraburak Slm kızlar hastanedeyim doğum sancısı cekiyorum ve korona testim pozitif çıktı bana dua edermisiniz😔
Selinanne Esraburak Allah yardımcınız olsun 💓 inşallah çok kolay bir şekilde bir dogumunuz olur sağlıkla bebisiniz gelir, su gibi aksın her işiniz rast gitsin inşallah
ece_2206 Esraburak ya ben bile okuyunca sevindim Allah kavuşturmuş ben de suan 28 haftalık hamileyim o kadar kendimi korumama rağmen yakalandım Tat koku kaybı yaşadınız mı hiç Ben de sadece koku kaybı ve burun tıkanıklığı yaşıyorum
Kubraustabas44 ece_2206 bende pozitifim şuan tam 39 haftalığım sadece burun tıkanıklığım var ve korkuyorum doğum her an olabilir refakatçi almazlarsa çoçuğumu bana vermezler ise durdu durdu beni son zamanda buldu bu illet hastalık cumada karantinam bitiyor 😔
Tlay ece_2206 test oldunmu ya ben gribim sanırım burnum akıyor balgam atıyorum tat ve koku kaybım yok anlamadim
Esraburak Tlay ben Almanyada doğum yaptım hastane yatışı yapıldığı için mecbur test yapıldı öyle öğrendim grip sanıyordum kendi
Kubraustabas44 Esraburak nasıl yani doğum yapınca covidliyken vermiyolar mı benim ki cuma doğar ise karantinam bitiyor
Vscomedya Kubraustabas44 zaten siz almayın çocuğuna bebeğe de geçiyor 8 günlük bebek corona olmuş ve yoğun bakımda diye haberlere çıktı. Sütünüzü sağın başkası emzirsin maskenizi hiç çıkarmayın bebeğin yakının da bile
Esraburak Bizim bebişin yüzünde isilik gibi şeyler vardı eöin olmak için testler falan yapıldı birazda ondan ama sonrasında emzitmek için getirdiler bi kaç kere maskeli emziriyorum karantinam bitene kadar eve gidersekde bu şekilde olcakmış
Kubraustabas44 Vscomedya benim karantinam perşembe bitiyor salı doğum yapar isem çarşamba cıkıyorum zaten yarın yada salı hızlı test yaptırcam bakıcağız negatife döndüğüme öğrenmek için
tgb94 Kubraustabas44 merhaba yazdıklarınızı gördüm nasıl bi doğum süreci geçirdiniz Allah için bana bişeyler anlatın cuma karantinam bitiyor ve 39+4 haftalık olucam