Evet arkadaşlar sonunda bende dogurduuum :) 40+3te som kontrolümüz vardı doktorcugumla gittim sancılrım cok oldugu icin yarın gel yatış yapıyoruz dedi ve kabul ettim. Sancım var ama açılma sıfır😖 sabah 7den öğlen 12ye kadar suni sancı verdiler bende tık yok sancılarım 100den aşagı inmiyor ama ben hissetmiyodum hicbişey uyumuşum hatta 2 saat😃 tabi sonra muane falan derken hala 0 açıklık. Doktorum geldi sonunda dalgamı geciyosun bizle dedi inanmadı hissetmedigime ama gercekten hissetmiyodum ebecigimde açılma konusunda umudu olmadıgını söyleyince doktorum mecburi sezeryanı önerdi. Bu arada doktorum normal dogum taraftarıydı hep hatta beni ikna eden oydu😂 ama sonuc sezeryan. Hemen hazırladılar beni tabi sondayı uyuşturmadan once taktılar ve 5 poşet suni yerim bidaha o sonda kelimesini agzıma dahi almam tek canımı yakan taraf sonda oldu :( ameliyatta herşey süperdi tedirgindim tabiki ama o kadar güzel bir ekip vardıki hep destek oldular. Doktorum başlıyoeuz dediginde bir ses duydum ve oda ne😍 canım oğluum paşaam bana bakıyordu tepeden tepeden❤️ Hemen teneten temas yaptılar sonra beni dikişe aldılar paşamıda giydirmeye:). Yukarı cıktıgımdan 5 dk sonra oglum geldi direk emzirdim cok sükür hemen sütüm geldi. Tabi uyuşukluk gecince o dikişlerin acısı ağrısıı… tarif edilemez cok canım yandı emzirirken sadece dikiş yüzünden sıkıntı cektim. Az once yürüdüm ama acı canımı cok yakıyor☹️ Ama herşeye rağmen dünyalar güzeli oğlum yanımda yatıyor mis kokusuyla beni benden alıyor.. 🥰 rabbim herkese hayırlı dogumlar nasip etsin ne kadar acı cekerseniz cekin emin olun en sonunda yaşadıgınız o eşşsiz benzersiz mutluluk tarifi yok💙