Kızlar ben biraz şu kafadayım doğrusu her ne olursa olsun ultrasonda radyosyon yayan bir cihaz yurtdışında 3 kere girebiliyorsunuz ve görebiliyorsunuz bebeği o kadar . Hem merak etmez olurmuyum çatlıyorum ama hergün olan hareketleri tepkileri beni mutlu ediyor bebekte sorun olsada karnımda müdehale ettirmem birçok hekim görüp karar vermedikçe . Yakınlarda zaten gitmeyi planlıyorum sorun var demedikçe yine yakın zamanda gitmem ki . Gidenlere birşeyler yaptıranlara saygım sonsuz ayrıca . Ben sadece benim gibi gitmeyen varmı diye merak ettim 😌