Zeynepbayln ilk kızımda yaptırmıştım hem uygun yaptırdım hemde memnun kaldım istersen verebilirim sayfayı bu kızımda çikolata almayı düşünmüyorum pandemiden dolayı gelen gidenim olmayacak eşimi bile almayacaklar devlet hastanesinde yapacağım çünkü zaten kabi da atilacak anı kalmayacak eşime baklava aldircam servisimdeki hemşireler doktorlar için bebek 40 i dolduktan sonra yine çok gelenim olmayacak ama hediyelik birşey alacağim evde bulunsun diye