Nese1453 Merhabalar bugün itibariyle 34 haftalık hamileyim fakat kasık ve karın altı bölgesinde şiddetli acı ağrı yaşıyorum aranızda bu şekilde şikayeti olan var mı ya da sebebini bilen?
zeynepbursa Nese1453 ab canım bende 32 haftalık hamileyim 2.gebeliğim karnımın altını hissetmiyorum kasıklarım feci şekilde ağrıyo bugün doktora gittim magnezyum verdi rahatlarsın dedi akıntım içinde fitil verdi belim kopuyo resmen
corekotu_1 Nese1453 bende 34 haftalik hamileyim ve 2 gundur bende de basladi o agri. Korkmustum acaba erken dogum mu olur diye. Dinlenmeye bakin bir de magnezyum takviyesi alin baska turlu ben geciremedim
Nese1453 corekotu_1 zeynepbursa bel ağrısı değil sadece kasık altı acısı kalkmama dahi engel oluyor çok zorlanıyorum
Nese1453 corekotu_1 doktora gidicem inşallah ebeye sordum erken doğum olabilir dedi hani kasık değil karın altı acısı kalkmıyorum bile