Handancal Byby99 kahverengimse ve çok yoğun değilse korkma yerleşke lekesidir ilk hamileliğimdede oldu suan 21 haftalık hamileyim bundada oldu ama dediğim gibi çok yoğun değilse
Beyzasel Byby99 bence doktoruna danış hemen bende aynıydım gittiğimde düşük tehlikem vardı iğne hap verdi dinlendim çok şükür iyiyim ihmal etme sende 😥
Aze7307 Korkmayın inşallah kötü birşey olmaz , benim ilk gebeliğimde olmuştu yerleşme lekesiydi , ama doktora gitmiştim öyle içim rahat etmişti, devam ederse sizde görünün riske atmayın .