Kızlar rahmi yarım olupta saglıkla bebeğini kucağına alan arkadaşlar varmı neler yaşadınız gebelikte nasıl bir yol izlediniz okadar çok ihtiyacımız varki birilerinin bu deneyimlerine cok yakın bir arkadasım için soruyorum bebeğini kaybetti bu yüzden 😔 suan belki birilerinin yaşadıkları bize yol gösterir