yenianne140920 Ben Hatemde Nazan Özdemir’e gidiyorum çok memnunum etrafımda 7 kişi gitti hepsi doğum yaptı hepside memnun kaldı 😌 bende şuan 26+3 hamileyim bugüne kadar bir şikayetim olmadı 😌
Hacr27 Sezeryani neden iptal ettiler nasıl olacak peki sanciyi mi bekleyeceksin. Bende seninle aynı kaderi paylaşicam galiba 39+4teyim ve koku almiyrm