5 Kasım’da adetim bitti. İki haftadan sonra kasıklarım da gerilme, halsizlik hep uyuma isteği,ara ara hafifte olsa mide bulantisi yaşadım. 3-4 hafta arası da bir sabah mide bulantısıyla uyandım ilk defa. Ve o gün baş dönmem oldu. 3-4 güne adet olmam gerekiyor. Çok ikilemdeyim. 🙈🦋 Sizler neler yaşadınız ilk hamilelikte?