Brbrrr 23.haftaya girmek uzereyim bende oyleyim sırtım belim kopacak gibi karnımın yanları aşırı ağrıyor sağ ve sol yatmaktan yanlarim çürüyor oysaki ben hamileliği çok kolay sanırdım 🤭 ama asla şikayetçi değilim evladımiz için herşeye değer her bir ağrıyan hücreme şükürler olsun evladımin sağlığı yerinde olsun ben çekerim hiç sikinti değil demekmiş meğer anne olmak 🥰 cokmu uzun oldu kusura bakmayın kızlar.. yani demem oki aynı durumlar bendede mevcut 😬