Tazeanne-96 Merhaba hanımlar sezeryan sonrası dikiş yerimin etrafında kızarıklıklar var . 2 hafta oldu doğum yapalı acaba enfeksiyon belirtisi bu yoksa iyileşme sürecinden dolayı mı ? Tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim . 👍🏻👍🏻😍💐🦋🌺👼🏻