Fatma74 13 haftalık olduk iki gündür ayaklarım daha doğrusu belimden altı üşüyor örtüsüz duramıyorum . sağ bacağımda da dirsekten aşağıda ağrı var😔 Normal bi durummu daha önce yaşayan varmı ..
tgce_brs Fatma74 doktorunuza söylerseniz magnezyum yazar ağrılar için çok iyi geliyo benimde çok ayaklarım agriyodu geciyo icince
Fatma74 tgce_brs çok teşekkür ederim canımı sıkmaya başladı iyice doğru düzgün uytumuyor bile eniyisi doktorumu arıyıp söyliyim
Fatma74 tugbayadas doktor %60 erkek demişti ama tam olarak 16.haftada belli olur dedi. erkek bebeklerdebel ağrısını duydum ama ayak üşümesini ilk defa duydum☺️ galiba %lik artıyor
Nur_tanem Aynı postu bende açtım 🙈🤦 ayaklarım buz gibi cinsiyetle alakası var mı diye yazan arkadaşlar erkek bebekte öyle olduğunu yazmış canım 🤲🤷