Brcnr bende oyle düşünüyorum canim 8+5 im daha kalp atışını duymadım 5. Hqftadan sonra net 6+0da kese görünür allahin izniyle ben 5+5de gordum doktor bi sknti yok guzel gorunuyor 15 gün sonra falan gel kalp atışını duyalım insallah dedi bende oğlumda 7 8 hafta gibi duymuştum gec döllenme vardi bundada 8. Hafta gibi gelsem olur mu dedim cok sık gelmek istemiyorum dedim tabiki olur ekstra allah korusun bir kanaman kotu kokulu koyu akıntı ve şiddetli dayanilmicak gibi kasik agrin olmadığı sürece tedirgin olma canim dedi hamd olsun oyle bir skntim olmadi haftaya cumartesi ilk kontrole gidicem bende insallah 9+5de